Två månader kvar bara!! (L)

Ni kan inte fatta hur lycklig jag är just nu, här ligger man i sin säng och kollar runt lite i mobilen. Bestämer mig för att kolla på kalendern då jag märker att vi är 1:a mars idag. Vet ni vad det menas??! Jo att det är exakt två månader kvar till min månad! Ni kan inte ana hur lycklig jag är just nu!! :D<3
Vet inte varför just dena 21:a paril 2011 spelar så stor roll men jag har ladrig längtat efter min månad/datum så mycket som jag gör just nu.

Är så lycklig att jag messade hela min kontakt lista, hela världen om det så gick. Sen så får jag ett meddelande om att det är därför att jag blir tonåring med nej det är det verkligen inte, jag längtar inte efter att komma i den basen för det. Känner mig redan som en tonåring och är garanterat utvecklad som en, inte för att sitta och leka nåt här nu men jag är det och känner så. Lixom jag har gjort allt sånt som nyfikna små tonårs tjejer gör i livet, dock förutom att ha sex. Jag är fortfarande oskuld men annas så har jag gjort allt typ (?
Sen så är man utvecklad till en sen länge. Fick t.ex mina bröst vid 8 år och min mens vid 9 o.s.v. Kanske inte helt utvecklad men jag har hur som helst paserat alla dom små baserna som finns så jah..jag längter inte efter att fylla år för att jag då blir " tonåring " och för den delen så är det bara ett ord tycker jag, lixom man är fortfarande sig själv. För några kanske man börja komma i pubereteten men för min del så har jag redan paserat det så inget kommer direkt hända mig eller ändras. Bara att jag längtar så ( venne varför ) och är så lycklig för att det bara är två månader kvar! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0