Film dags

Inget mer bloggande, kommer göra sönder min dator snart om jag sitter kvar. Är så FUCKING förbanad!! :@ 
För den delen så ska jag kolla på film med systrarna mina och äta mig tjock så kanske smätran också försvinner.
Alltså det finns en sak som jag hatar när det kommer till mig och det är att när jag väl håller mig fast vid en så vill jag inte släppa taget om den och när jag inte hör från själva personen så blir det ännu värre, som nu jag mår som skit bara för att nån inte har hört av sig. Kanske låter lite dramatiskt och så men jag är ärlig iaf, jag mår som skit och jag orkar inte vänta mer, FAN hör av dig!! 

Hur som helt så har jag sagt det och nu så ska det bli film dag med systrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0