Startar om

Jah..så har man bestämt sig för att totalt starta om bloggen eller aa..jag ska ta bort alla inlägg och börja totalt om med det hela. Ni får helt enkelt låtsats att jag aldrig hade skrivit nåt tidigare och att jag nyss har startat, eller ska jag verkligen starta om allt och flytta till devote??! Nåt jag faktiskt har tänkt på, asså blogg.se har jag liksom haft hela mitt liv känns det som så det kanske är bäst att jag testar på nåt kallad "nytt " ??!
Ärligt talat var det inte alls så här det skulle gå med bloggen, i alla fall inte så här jag hade tänt köra. Kom också på att det krävs mer jobb och mer inbjunade ( vad man nu än säger ) av sig själv, eller vad sägs?!

Så jag tar bort allt och gör bloggen till det den egentligen skulle vara till, sen så får jag se om jag flyttar till devote eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0