Redo att starta om..

Jah.så har man tagit bort allt och tänker starta om helt och hållet :D

Alltså jag är verkligen rätt strikt av mig eller vad man ska säga..eller nej inte strikt utan bestämd av mig och jag tål inte att göra ett litet stort misstag eller att det händer ett litet stort misstag, säger " ett lite stort " eftersom det är litet men ändå stort för mig. Kanske lite barnsligt av mig och så att jag startar om en hel grej bara för att nåt litet hände men som sagt jag tål inte att nåt händer mina grejer alltså på ett fel sätt ändå om det kan vah vätsta lilla grejen som har hänt. Ta det som ni vill men jag är som jag är och jag älskar mig själv så det räcker långt. 

Förresten så tänker jag ha kvar mina kategorier och blogga om dom, fast inte riktigt på så sätt jag jag gjorde. Sen så tänker jag nog sätta ditt lite fler kategorier också. Tänker också ta bloggen lite mer seriöst och jobba lite mer på den, tycker att jag inte har ängnat mig tillräckligt med tid på bloggen som det skulle ha behövts göras.

Just nu så sitter jag och chattar med mina älskande vänner i Östersund och så sitter jag och sms:ar med några st på mobilen( säger man så, på mobilden? ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0