Förlåt

Förlåt för en sån dålig uppdatering men nu är det är lov så vill man ju spendera dagarna så mycket man kan eller hur?! O så hinna med saker man har att göra..för min del så blev det läxor i dag också eller tidigare så åkte jag för att träffa en kompis i tC som jag inte hade träffat på länge, fick med mig lite grejer också men det kan jag vissa lite senare. Kom nyss hem från en träff med en kompis, behövde prata ut lite så vi bestämde en träff..jah sen så har jag spenderat dagen till läxor.
Kände mig såå ful idag, bestämde för att köra utan smink och ni kan inte ana hur jag ser ut utan. Dock tycker folk att jag ser ut som en socker bit men eh..nej! Håller verkligen inte med där. Hur som helst så har jag bestämt mig för att köra utan det helt och hållet för resten av veckan och nästa, kommer att se ful ut men det skiter jag i eftersom jag måste bli van med att vara utan smink. Ett måste! Har bestämt mycket idag när det kommer till mig själv. Som att ta hål igen ( gjorde det för några dagar sen ) men nu så vill jag ta hål lite längre upp en där man brukar ta när det kommer till hål i örat. Sen så har jag bestämt mig för att snart ta ut mina flätor, börja bli rikligt läss på dom och jag sankar mitt riktiga hår o så andra personliga val. 

Fan vad mycket onödigt jag skriver just nu!? Men här kommer en inte så onödig sak eller aa..ska sätta in en ny kategori som ska hetta " Citat, blider och inspiration " okej det kanske blev onödigt det med man aja...förresten så ska jag bytta ut min design, änligen säger jag. Väntar bara tills den ska bli klar, min kära älskande vän erbjöd sig själv att göra det, asså ni kan inte fatta hur sjukt snäll vännen min är. Nån att vara glad över att man har ska jag bara säga :D<3

Okej nu räcker det, ska sitta och göra lite saker innan jag fortsätter med mitt pluggande..xoxo! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0