Duktigaste och snällaste tjejen

Så känner jag mig just nu, att jag är den duktigaste och snällaste tjejen i världen!!

Duktigaste för att jag började dagen med att direkt hoppa i duschen och sen städa hela huset med min äldre syster. Efter det för att jag har kunnat hantara mina pengar för dagens shopping runda som jag har gjort.  Sen så för att ha städat mina gerderober för en gångs skull utan att lägga det till nästa dag. Haha inte värsta grejerna men jag känner mig duktig för bara det (:

Hm..snällaste för att jag har delat med mig av mina pengar, okej nåt jag alltid gör men hur som helst..inte alla som delar med sig av sina pengar som lilla jag och bjuder ut sin mamma till resto och spendera halva dagen med henne också. Jag delade mina pengar med en kompis och bjöd ut mamma till resto, miss förstå inte saker här nu.

Aa nu vet ni varför jag känner mig som världens duktigaste och snällaste tjej, inte värsta grejerna jag har gjort för att känna så men jag känner så ändå (:

Nu kan jag gå över till min dag, eller har typ berättat den igenom att förklara mig själv. Men ska göra det här kort och snabbt skrivit..Min dag har baserats på att städa, hänga med en kompis, vara med mamma i t-centralen och resto och sen så på att shoppa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0